گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خواص و فواید تورمالین

خواص و فواید تورمالین سبز 

این سنگ در درمان مشکلات قلبی و بیماری های خونی ، کاربرد دارد . تورمالین سبز متعادل کننده عواطف است و به فراموش کردن آسیب های گذشته و شروعی دوباره کمک می کند ، اعصاب خسته را می آساید و آن را تقویت می کند . هم چنین این سنگ افسردگی را از بین می برد و سبب رفع بی خوابی و تقویت و تمرکز اعصاب و کم شدن استرس و ترس در وجود آدمی می شود . 

 

 

خواص و فواید تورمالین صورتی 

تورمالین صورتی یا روبلیت در رنگ های قرمز تیره تا صورتی یافت می شود . این سنگ با چاکرای قلب ارتباط دارد و برای تقویت قلب و فعال کردن سیستم ایمنی بدن مفید است . وجود یک تکه از این سنگ در محیط خانه سبب نزدیک تر شدن ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر میشود . افکار و نیروهای منفی در ارتباط با زندگی مشترک را از بین می برد و شور و شادی و اشتیاق به زندگی را در هریک از افراد بر می انگیزد . این سنگ به دلیل تعادل بخشیدن به مرکز قلب و آرامش عمیقی که در شخص ایجاد می کند ، برای بیماران روحی مفید است . 

 

 

 

خواص و فواید تورمالین آبی

 استفاده از این سنگ به ویژه گذاشتن آن بر روی چاکرای گلو سبب تقویت ریه ها و هنجره و تنظیم غدد هرمونی به ویژه  غده تیروئید و غده تیموس می گردد این سنگ قدرت سردکنندگی دارد و برای درمان التهاب و سوختگی مفید است .

 

 

 

خواص و فواید تورمالین سیاه 

این سنگ برای تقویت قلب بازشدن گرفتگی عروق فعال کردن دستگاه گردش خون و تنظیم سیستم خونسازی بدن بسیار مفید است . شورل یا تورمالین سیاه از سنگ های پشتیبان قدرتمند در برابر انرژی های منفی دیگر به شمار می رود و چشم زخم را دفع می کند همچنین  انرژی های منفی وسایل الکترونیکی و تشعشع دار را نیز برمی گرداند .

 

 

 

 منبع : داتینو

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی