گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

گارنت


گارنت

در کتاب جواهر شناسی قدیم از کانت با کلمه  « البیجادی » یا « البجاده » نام برده شده است. واژه گارنت ابتدا برای بلورهای قرمز سری پیروپ و آلماندین به کار میرفته ولی الان نام خانواده بزرگی است که به دو گروه گارنت های قرمز و گارنت های سبز تقسیم می شود. 

گارنت های قرمز شامل سنگهای پیروپ، آلماندین و آسپسارتین بوده و گارنت های سبز شامل سنگهای آندرازیت ، اوارویت و گراسولار سبز می باشند. گارنت های قرمز بخصوص پیروپ بسیار شبیه یاقوت سرخ است و در قدیم آنرا گونه یاقوت میپنداشتند، امروزه نیز بعضی آن را یاقوت سرخ کیپ می نامند. 

از دیگر راه هایی که در کتب قدیم جواهر شناسی جهت تشخیص گارنت ها نوشته اند، آن است که چون گانت را به موی سر یا پارچه پشمی بمالند، بار الکتریکی گرفته و کاه و ذرات ریز را می رباید. 

خواص فواید گارنت سبز
همراه داشتن گانت سبز امواج منفی را دور کرده و نشاط و شادابی روح را در پی دارد و یاس و ناامیدی را دور می کند. همچنین برای کسانی که شب ها، کابوس می‌بینند، توصیه می شود که همراه داشته باشد چراکه خوابی همراه با آرامش را به همراه دارد. 
خواص و فواید گارنت قرمز
از این سنگ برای علاج بیماری های کم خونی استفاده می شود و به همراه داشتن آن برای کسانی که بیماری صرع دارند مفید است. گانت قرمز، نماد عشق، پایداری و وفاداری است و برای تقویت قوه اراده و اعتماد به نفس خوب است. سربازان رومی نیز در جنگ های صلیبی با داشتند که گارنت آنان را از جراحت مصون داشته و حرز خوبی در سفر میباشد.
منبع : داتینو
  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی