گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کوارتز Quartz


کوارتز Quartz

کوارتز یکی از فراوان ترین کانی های روی زمین است و در اکثر کشور ها یافت می شود، این سنگ در کتاب جواهر شناسی قدیم اسلامی « المرو » نامیده شده است . کوارتز خالص بی رنگ است که همان کریستال سنگ نامیده می شود و کوچکترین ناخالصی در آن موجب ایجاد انواع رنگ هایی چون زرد، بنفش،  ارغوانی، شیری، دودی و صورتی تا قرمز می گردد.

رنگ زرد کوارتر آسترین و بنفش تا ارغوانی آن را آمتیست می نامند.

کوارتز دودی اشاره به رنگ آن است و در گونه رنگهای دودی روشن تا قهوه ای تیره و حتی سیاه یافت می شود که اگر خیلی تیره باشد «موریون» خوانده می شود . کوارتز بر اثر تابش اشعه به رنگ دودی در می‌آید و عمده کواد های دودی بر اثر تابش اشعه به این رنگ در آمده‌اند. بلورهای کوارتز صورتی اغلب دارای ترک ها و ناخالصی ها بوده و کدر است ؛ رنگ کوارتز صورتی غالباً ثابت نیست و ممکن است رفته رفته تغییر کند. سنگ کوارتز دارای خاصیت« پیزو الکتریک » یعنی پیدا کردن بار الکتریکی بر اثر فشار یا ضربه و خاصیت « پیر و الکتریک » یعنی شارژ الکتریکی مثبت و منفی در دو سر بلور در نتیجه مالش و حرارت می باشد. که از این خاصیت در ساخت ساعت های کپی و کنترل فرکانس های رادیویی استفاده می شود . 

لازم به ذکر است در کواچ فقط اسید هیدروفلوریک اثر می گذارد.

خواص و فواید کوارتز آبی Blue Quartz
کوارتز آبی سنگ سبب تقویت سیستم ایمنی بدن به ویژه در برابر اشعه های مضر میگردد . لذا قرار دادن آن در کنار تلویزیون و کامپیوتر مناسب  است . 
 این سنگ بر چاکرای گلو بسیار تاثیرگذار بوده و حنجره و ریه ها را تقویت می‌کند، استفاده از آن برای دفع افسردگی و دلتنگی به ویژه برای کسانی که در غربت به سر می‌برند، مفید است.
خواص و فواید کوارتز دودی Smoky Quartz
کوارتز دودی سر به تقویت ماهیچه ها و عضلات بدن و رفع انقباض و گرفتگی آنها می شود و به رباط ها و زانوها نیرو می بخشد. همچنین سنگین در تضاد است که دردهای کمر و عضلات را تسکین می‌دهد. همراه داشتن کوارتز دودی برای کسانی که اندامی ضعیف دارند، مناسب است، چرا که با انرژی مثبت فراوانی که انتقال می‌دهد، سبب تقویت قوای بدن آنها می شود. 
استفاده از آن را برای کسانی سفارش می‌کنند که دچار منفی بافی و افسردگی گردیده اند و نا امیدند. همراه داشتن کوارتز دودی، در طول روز برای افزایش اراده و قدرت تصمیم گیری مناسب است و سپر محافظ در برابر نیروهای منفی تشعشعات می باشد. 
خواص فواید کوارتز صورتی Rose Quartz
کوارتز صورتی با انرژی فراوانی که از خود می پراکند، برای تقویت قلب، پایین آوردن فشار خون و تنظیم دستگاه گردش خون، باز شدن گرفتگی رگها و درمان بیماری‌های قلبی و سرطان خون مفید است. 
همچنین از این سنگ قرن ها برای درمان مشکلات نازایی و تقویت قوه باروری در هر یک از جنسیت ها استفاده می کرده اند . اگر از بی خوابی و آشفتگی روحی در هنگام استراحت خود رنج می برید، بر روی زمین دراز بکشید کوارتز صورتی را در دست بگیرد راحتی استراحت کنید.
 همراه داشتن این سنگ، افسردگی و نگرانی های درونی را از بین میبرد و فشارهای روحی وارد شده را درمان میکند. همراه داشتن آن برای کسانی سفارش می‌کنند که روحیه خشک ، سرد و بی احساس دارند. چراکه روحیه‌ بخشش، محبت، دوست داشتن و عشق ورزی را در آنها می افزاید. 
خواص و فواید کوارتز شیری شفاف Milky Quartz
امروزه به طور وسیعی از کوارتز شیری و درمان استفاده می‌کنند. لذا به آن کوارتز شفاف بخش اعظم نیز میگویند. کوارتز شیری در هر جای بدن که قرار گیرد، انرژی آن قسمت را فوق العاده افزایش می دهد. لذا برای رفع خستگی و ترمیم و بازیابی هوای مناسب است. 
کوارتز شیری سیستم عصبی بدن را تقویت می کند و غدد و هورمون ها را فعال و تنظیم می‌نماید. رومیان نیز در گذشته برای کاهش تب ، درد و ورم آن استفاده می کرده اند به طوری که هنگام تب قطعه کواترا روی زبان بیمار می‌گذاشته اند . گذاشتن قطعه ای از کوارتز شیری را در محل کار و خانه سفارش می‌کنند ؛ زیرا  علاوه بر دفع نیروهای منفی از محیط سوی تعادل روح و تحرک و پر انرژی شدن بدن میشود.
منبع : داتینو
  • ۹۷/۰۸/۲۰
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی