گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

چشم گربه ای Cats Eye


چشم گربه ای Cats Eye
چشم گربه ای را سنگ سینوفر نیز می نامند که در زبان یونانی به معنای متلاطم است . نام دیگر این سنگ در جواهر شناسی اسلامی عین الهر و در کتب علمی امروز کریزوبریل می باشد این سنگ معمولا به رنگ قهوه ای طلایی بوده و دارای جلای شیشه ای است . از ویژگی های کمنظیر این سنگ است که پس از برخورد با محتویات این کانی به وجود می آید که با حرکت نگین این خط روی تمام نگین میلغزد . نام چشم گریه ای به دلیل این پدیده اپتیکی است . گفتنی است اسیدها بر این سنگ اثر تخریبی دارند این سنگ بیشتر در کشورهای روسیه برزیل چین و بعضی از کشورهای افریقایی یافت می شود .
خواص و فواید

این سنگ مفرح القلب ( شادی آور ) است و اطمینان خاطر و آرامش به انسان می بخشد . عین الهر یا چشم گریه ای نوعی ضد طلسم به شمار می رود و در برابر امواج منفی به ویژه چشم زخم انسان را مواظبت می کند این سنگ همچنین دارای ارتعاشات و انرژی های متعادل کننده در لحظات استرس و اضطراب است . امروزه در هندوستان سنگ چشم گربه ای برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان پیشنهاد می شود .
منبع : داتینو

  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی