گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

مرجان


مرجان

مرجان واژه ای است عربی و نام آن در فارسی بسد میباشد؛ بعضی نیز گویند نوع سرخ آن را بسد و دیگر رنگ های آن را مرجان خوانند. مرجان منشاء آلی دارد و در قعر دریا می روید و در رنگهای قرمز صورتی سیاه سفید و آبی یافت می شود.

مرجان توسط جانوران بسیار کوچک مرجانی به نام پولیپ که در حفره های سنگهای بستر دریاها قرار می‌گیرند و از خود مواد آهکی ترشح می کنند در گذر زمان به وجود می آید. بهترین و مرغوبترین نوع مرجان به رنگ قرمز است شاخه های مرجان طبیعی و دست نخورده بوده مات بوده و پس از جلا دادن دارای درخشش شیشه ای می شود. مجارها به گرما اسید و هرنوع مایعات بسیار گرم حساسند و در گذر زمان رنگ آن کمرنگ میشود.

خواص و فواید
استفاده از مرجان سرخ به صورت گردنبند یا دستبند برای تقویت قلب و تنظیم و فعال کردن سیستم خون سازی بدن مفید است و برای کسانی که به بیماری های کم خونی پایین بودن فشار خون و بیماری های زنانه و نازایی مبتلا هستند اثر مطلوب دارد استفاده از آن به ویژه قرار دادن آن بر روی ناحیه شکم ریه هیات بدن را دو چندان میکند و متابولیسم بدن را تنظیم و فعال میکند و برای تقویت معده و دستگاه گوارش مفید است.
در قدیم نیز در ترکیب داروهای قلبی و چشمی به کار می رفته و برای جلوگیری از خونریزی گلو و سینه و همچنین درمان  عسر البول  سخت ادراری استفاده می‌شده است همچنین بر گردن آویختن آن اثر سحر را باطل میکند و چشم زخم و آثار آن را دفع می نماید.
منبع : داتینو
  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی