گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

    درجهان هستی ، بیش از 3000 نوع سنگ وجود دارد که حدود 50 نوع آن دارای مرغوبیت و جذابیت خاصی بوده و از آنها در صنعت جواهرات استفاده می شود .

    سنگ های زینتی و جواهرات ( احجار کریمه ) را نمی توان در همه ی مکان های دنیا یافت . بلکه از میان آنها بعضی مانند کوارتز و عقیق در اغلب مکان ها و بعضی نیز مانند الماس یاقوت و زمرد تنها در بعضی نقاط یافت می شود . 

    مهم ترین مکان های جواهرات دنیا عبارتند از : برزیل ، روسیه ، جنوب قاره آفریقا ، ایالت متحده آمریکا ، استرالیا ، چین ، ایران ، هند ، آلمان ، فرانسه ، چک ، ایتالیا و تایلند که بیشترین معادن انواع جواهرات را به خود اختصاص داده اند . 

    علم جواهرشناسی وسیع ، دقیق و جذاب است و نیاز به زحمت و تلاش و سال ها تجربه در این زمینه دارد . هرچند مهم ترین هدف ما بیان خواص سنگ ها از نظر ائمه معصومین علیه سلام و دانشمندان ایرانی و خارجی که در این زمینه تجارب زیادی کسب کرده اند می باشد ، اما برای شما خوانندگان عزیز ک علاقه به جواهر شناسی داشته و دوست دارند با اطمینان قلب و دقت بیشتری سنگ و حواهرات مورد علاقه خودشان را تهیه کنند ، بعضی اصطلاحات و روش  هایی که جواهرشناسان در آزمایشگاه و بیرون از آن برای شناخت سنگ ها استفاده می کنند در مطالب بعدی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهد گرفت . 
منبع : داتینو


  • ۹۷/۰۳/۲۹
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی