گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
 

ساخت جواهرات مصنوعی
امروزه جواهرات مصنوعی ساخته شده در آزمایشگاه ها و کارگاه ها به صورت فراوان در ساخت انواع زینت آلات استفاده می شود . که برای ساخت جواهرات مصنوعی از روش های مختلف و دقیقی استفاده می کنند . یکی از این روش ها ساهت جواهرات مصنوعی با همان ترکیب شیمیایی سنگ طبیعی آن است که بسیار شایع می باشد .

            برای این کار پودر سنگ طبیعی آن جواهر را آن قدر حرارت می دهند تا ذوب شده و با یکدیگر آمیخته گردد، آنگاه به آرامی دمای آن را کاهش داده تا بلورهای جواهر مصنوعی تشکیل شود . هرچند در این روش بلورهای مصنوعی همان ترکیب شیمیایی و ساختمان بلوری سنگ طبیعی را دارند ، اما در عین حال به کمک راه هایی از جمله تفاوت در رنگ و شکل تشکیل بلورها و دقت در نوع ناخالصی های موجود در سنگ طبیعی و مصنوعی آن می توان ، بین جواهر مصنوعی و طبیعی تمایز داد .

            از راه های دیگر برای ساخت جواهرات مصنوعی ، چسباندن قطعه نازکی از جواهر طبیعی به نوع مصنوعی یا سنگ طبیعی دیگری می باشد . در این روش پس از چسباندن دو یا سه تکه سنگ به یکدیگر ، سنگ را دوباره تراش می دهند و به صورت جواهری کاملا طبیعی در می آورند . هر چند این  نوع از جواهرات مصنوعی به واسطه ی تفاوت شکست نوری و وزن مخصوص و ... قابل تشخیص می باشند .

            غیر از این دو مورد روش های دیگری نیز همچون رنگ کردن سنگ های طبیعی به صورت های مختلف ، در ساخت انواع جواهرات مصنوعی به کار برده می شود .

ممنبع : داتینو

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی