گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

خواص سنگ آکوامارین Aquamarine

آکوامارین به معنای آب دریاست ، زیرا هم رنگ آب دریا می نماید. آکوامارین از دو واژه ی لاتین Aqua  به معنای آب و mare به معنای دریا گرفته شده و مربوط به رنگ سبز و آبی است که در این سنگ قیمتی وحود دارد .

 این سنگ در رنگ های آبی روشن تا تیره و آبی مایل به سبز یافت می شود که مرغوب ترین آن آبی سیر است ، هرچند بلورهایی از آکوامارین با کیفیت پایین تر را نیز میتوان با حرارت دادن ( حدود 400 درجه ) به رنگ آبی سیر و مرغوب تبدیل کرد. آموامارین بلورهای شکننده و درشت دارد ، ولی شفافیت آن نیز مانند بلور زمرد است که ترک دارد . کانال های رشته مانند و تو خالی ، از مشخصات این سنگ است که نور را منعکس می کند .

توپاز آبی به آکوامارین بسیار شباهت دارد ، اما به طور نرمال دلیل لغزنده تر بودن و جلای بیشتر توپاز تا حدی قابل تمایز از هم می باشند . نگین های مصنوعی اکوامارین در بازار ، غالبا اسپینل مصنوعی است که به رنگ اکوامارین می باشد .

مهم ترین معادن آکوامارین در برزیل و بعد از آن در کشور های آمریکا ، روسیه ، پاکستان و بعضی از کشورهای افریقایی وجود دارد .

خواص و فواید :

            استفاده از این سنگ سیستم دفاعی بدن را به ویژه در برابر آلرژی ها و حساسیت ها تقویت می کند . مالیدن اکوامارین و نیز گذاردن آن برای ساعتی در استکان آب و مالیدن آب به پوست ، حساسیت های پوستی را رفع می کند .

گذاشتن سنگ بر روی چاکرای گلو برای فعال کردن و پاک سازی این چاکرا از انرژی های منفی و درمان بیماری های مجرای تنفسی ، برونشیت ، ریه ها ، التهاب حنجره و تقویت تارهای صوتی مفید است .

اکوامارین قدرت بیان و هوش را افزایش می دهد و به ما کمک می کند آگاهی خود را افزایش دهیم . در قدیم نیز دریانوردان از این سنگ استفاده می کرده اند و آن را نوعی طلسم برای نگهداری خود از حوادث دریانوردی می دانسته اند .

منبع : فروشگاه اینترنتی داتینو ​​​​​​​

  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی