گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

گوشواره زنانه فروشگاه داتینو

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

شبق Jet


شبق Jet

شبه یا شبق که آن را « کهربای سیاه » نیر می نامند ماده ای است آلی با منشاء دریایی که طی میلیون ها سال به وجود آمده و به رنگ های سیاه تا قهوه ای تیره یافت می شود و سختی زیادی ندارد . جلا و رنگ شبق ممتاز ، سیاه یکنواخت است و به خوبی صیقل داده می شود . یکی از نشانه های شبق اصلی آن است که اگر آن را بسوزانند یا آن را داغ کنند ، بوی زغال از آن متصاعد  می شود و در اثر مالش با پشم ، دارای الکتریسیته ساکن می گردد. از شبق باید در مقابل حرارت و اسیدها مراقبت نمود . 

خواص و فواید 
سابقه استفاده ی انسان از  این سنگ در زندگی روزمره بسیار طولانی و چند هزار ساله است . بعضی از اقوام از این سنگ به عنوان زیورآلات عزاداری استفاده می کنند . امروزه برخی قبیله های افریقا برای درمان گزیدگی عقرب و مار از آن استفاده می کنند .همچنین از شبق برای تسکین التهابات و ناراحتی های مفاصل نیز استفاده می کنند . در ایران قدیم نیر میله ی سرمه دان چشم از شبق ساخته می شده است . 
از این سنگ برای تخلیه انرژی های منفی و تعادل بدن استفاده می شود . شبق بیش تر در کشورهای انگلیس ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان ، هند و چین یافت می شود .
منبع : داتینو
  • ۹۷/۰۸/۱۱
  • skh spra

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی